ETKİNLİK VE DUYURULAR

Mart Ayında Eğlenceli Bilim Atölyesinde Fen Labaratuarına girerek buz, gaz ve moleküller üzerine çeşitli deneyler yaptık..

Nisan Ayında Uçurtma Müzesi etkinliğindeydik. Once Dünyanın farlı yerlerinden gelen çeşit çeşit uçurtmalatın hikayesini müzeyi gezerken dinledik ve ardından herbirimiz kendi seçmiş olduğuğumuz uçurtmamızı yaptık. Uçurtmalarımızı alarak müzeden keyifle ayrıldık..

Mayıs Ayında Gems konumuz olan kelebekleri Kelebekler Çiftliğinde önce çeşit çeşit kelebeğin tırtıldan başlayan hikayesiyle dinledik. Ardından Botanik Bahçede kelebeklerle birlikte gezmeye başladık. Gezimizi tamamlamamızın ardında okuldan getirmiş olduğumuz sağlıklı öğle yemeğimizle keyifli bir piknik yapıp okulumuza döndük..

Mayıs Ayında Seramik Atölyesi ziyaretimizde kilin, çamurun objeye dönüşen yolculuğuna şahitlik ettik ve bol çamurlanarak kendı tasarım objelerimizi yaptık..

Haziran –Temmuz ve Ağustos Aylarında yaz okulumuz başladı ve düzenli olarak yüzme eğitimi için havuz aktivitemize gittik..

Ekim Ayında Meraklı Su Kaplumbağaları Kaju Badem oyunu izledik. Bazı hayvanlar için doğal yaşam alanlarının korunması gerektiğini ve bu alanların ne derece önemli olduğunu hatırladık!

Ekim Ayında Kartal da bulunan Ekmek Fabrikasını ziyaret ettik. Un ile başlayan maceranın masalarımıza gelen ekmek olma yolculuğunu izledik. Devasa kazanlar, yoğurulan hamurlar ve koca fırınlardan çok etkilendik.

Kasım Ayında Göztepe de bulunan Dünya’nın çeşitli yerlerinden gelen oyuncaklarla oluşturulmuş oyuncak müzesini büyük bir keyifle gezdik.

Kasım Ayı tiyatro etkinliğimizde Çevreci Çocuklar Kampı isimli oyunu izledik. Çevremizi temiz tutmamızı, doğanın önemini ve doğada olmanın çocuklara ne denli iyi geldiğini gördük..

Aralık Ayında Küçük Kara Balık Kukla Tiyatrosuna gitti.. Minicik bir gölde yaşayıp cesaretiyle okyanusa açılma kararı alan ve yola çıkan Küçük Kara Balık’ğın bu yolculuğuna birlikte eşlik ettik..

Aralık Ayında Gems Atölyesi konumuz Dinazorlardı. Okulumuzda derste işlediğimiz dinazorlar konumuzu pekiştirmek üzere Dinozor Müzesini ziyaer ettik. Farklı çeşitlerdeki dinazor maketlerini inceledik.

Aralık Ayında kitaplarımızı sessizce okuyacağımız araştırma yapmak istediğimizde gideceğimiz ilk adres olan Kütüphane ziyaretinde bulunduk. Ögretmenimizin seçmiş olduğu kitabımızı inceledik ve okuduk.

Ocak Ayı tiyatro etkinliğimizde Odamdaki Oyuncak isimli oyunu izledik. Odamızı dağıtıp oyuncaklarımızı etrafa saçtığımızda ve hatta görmeyip üzerine bastığımızda oyuncaklarımız acaba neler hissediyordu? Oyunumuzda bu sorumuza yanıt bulduk. Eve gidip hemen odamızı topladık.